organizatori de petreceri - Mărcăuţi

Mărcăuţi, MD11 organizatori de petreceri în zona ta

Angajează-i pe cei mai buni organizatori de petreceri în Mărcăuţi

Planificarea petrecerii este despre coordinarea detaliilor unui eveniment. Aceasta include o varietate de funcții pentru realizarea de evenimente la scară largă care pot include conferințe, concerte, festivaluri și târguri. Planificarea petrecerii necesită coordonare între echipe cu sute de părți în mișcare. Aceasta necesită, de asemenea, managementul evenimentului, elaborarea unui buget, echipe de oameni responsabili pentru fiecare funcție și supervizare. Planificatorii de petreceri realizează viziunea și execută detaliile înainte și în timpul evenimentului. Există cel puțin trei tipuri de evenimente pe care organizatorul de petreceri le poate gestiona, inclusiv petrecerea corporativă, petrecerea publică și petrecerea privată.
Vel Media
1

Organizator de petreceri

5.0(1)
2075 Chisinău40.2 km de Mărcăuţi
Un Moderator de nota 10 cu plus, își stie meseria la perfecție !!!! BRAVOOO
Select Banquet Hall & Catering Service
2
5.0(1)
2000 Chisinău40.7 km de Mărcăuţi
Restaurantul în care se merită de avut încredere atunci când aveți nevoie de organizarea și petrecerea unui eveniment!
Dina Malic (Sadovic)
3

Organizator de petreceri

2000 Chisinău40.7 km de Mărcăuţi
Planifici un eveniment, dar nu știi de unde să începi; Știi cum vrei să arate evenimentul tău, dar nu știi pe cine să angajezi; Ai contractat toți prestatorii, dar nu vrei să ”alergi” în ziua evenimentului; Ai auzit de mulți prestatori, dar nu ești sigur care este mai bun, sau care este potrivit pentru evenimentul tău; Îți dorești o persoană de încredere, care să garanteze desfășurarea evenimentului fără pauze sau situații neplanificate.
Faina
4

Organizator de petreceri

2000 Chisinău40.7 km de Mărcăuţi
Echipa FAINA, cu noi este totul fain! Ne place să lucrăm pentru oameni și cu oameni. Discutăm, planificăm, creăm și oferim rezultat în orice circumstanță. Ne-ar placea să ne abordezi pentru evenimentul tău, fie el zi de naștere, nuntă, botez, cumetrie, dar și ceva mai mare: serbare corporativă, lansare de produs/serviciu, deschidere magazin, inclusiv evenimente în aer liber, hram sau festival, etc. Dispunem de toată tehnica necesară: scenă, podium, sunet, lumini, efecte, bule, fum greu, ecrane LED și de videoproiecție, televizoare, artificii și confetti pentru încăperi. Avem de toate :) iar dacă se întîmplă să nu avem - inventăm, producem sau importăm. Orice ți-ai pune în plan să știi că poți conta pe noi, ne autodepășim și ne plac provocările. Iar dacă știi de ce echipament ai nevoie, poți închiria fără intermediari.
Salonul De Mariaj Casa Miresei Fifi
5

Organizator de petreceri

2004 Chişinău40.2 km de Mărcăuţi
Abordarea unei metode individuale, specifice, mai ales atunci cind este necesar de gestionat situatiile neprevazute care se transforma ulterior in amintiri placute .
Casa Sărbătorii Srl Sc
6

Organizator de petreceri

2008 Chişinău40.2 km de Mărcăuţi
“Casa Sărbătorii” este locaţia perfectă pentru a crea un eveniment unic. Restaurantul în care Maeştrii Bucătari se întrec în a vă face pe plac, sunetul muzicii pe care o ascultaţi cu plăcere şi zona parcului nud în care savuraţi freshul serii. Orice eveniment ai avea în plan, nu eşti singur! Împreună, vom picta în detaliu tabloul evenimentului vostru. Indiferent că este o nuntă, un botez sau un eveniment de afaceri, vom presăra energie pozitivă în sufletul fiecărui invitat. Orice-ai visa în clipa asta…se poate! Până se vezi, până să simţi atmosfera “Casa Sărbătorii”, trebuie să te abandonezi într-o lume magică în care cuvintele şi imaginile te poartă spre ceva aproape nepovestibil. Am spus „aproape”…
Criscromatic Srl
7

Organizator de petreceri

2070 Chişinău40.2 km de Mărcăuţi
Noi oferim clientilor nostri : servicii excelente ,produse eco si preturi atractive, satisfacem poftele celor mai pretentiosi gurmanzi.
Ics Tresvis Srl
8

Organizator de petreceri

2000 Chisinău40.7 km de Mărcăuţi
"Marry Me" este un complex exclusiv într-o zonă de parc, departe de agitația orașului, gata să găzduiască confortabil de la 50 pînă la 300 de oaspeți. Primul etaj funcționează ca o sală pentru petreceri și sărbători mici, al doilea este destinat nunților, al treilea este creat pentru ceremonii, prezentări, fourchette și înregistrări a căsătoriei iar al patrulea etaj este locațiunea perfectă pentru evenimentele de cea mai mare amploare și de lux.
Pp
9

Organizator de petreceri

2001 Chişinău40.2 km de Mărcăuţi
Compania a organizat pana in momentul de fata 54 de PR evenimente
Wedding Under Control
10

Organizator de petreceri

2038 Chişinău40.2 km de Mărcăuţi
Organizez și coordonez evenimente de 5 ani, acest serviciu este mai nou pe piață, dar oferă liniște și încredere în sine în ziua evenimentul, totul ce se întâmplă la eveniment este sub controlul unui profesionist care este cointeresat în rezultat. Nu mai este nevoie mama sau prietena sau nasa sau chiar mireasa să fie organizator în ziua nunții, lăsați grijile pe seama mea și savurați evenimentul din plin!
Radisson Blu Leogrand Chisinau
11

Organizator de petreceri

2000 Chisinău40.7 km de Mărcăuţi
Radisson Blu Leogrand Chisinau, va ofera o gama larga de servicii, inclusiv, catering, sala spatioasa in cadrul Centrului de convetii, si servicii de deservire a evenimentelor.

Planificarea unei petreceri: formare și studiu

Oamenii care lucrează în organizarea evenimentelor provin din background-uri diverse, deoarece nu există cerințe educaționale specifice. Cu toate acestea, este important să aveți o certificare profesională sau un diploma universitar poate deveni mai atractiv pentru clienți. În Franța, există diferite cursuri de formare pentru a deveni organizator de petreceri. Există diploma Bac + 2 de la BTS sau DUT, licența profesională care este deschisă pentru Bac + 3 și un masterat în comunicare care este un avantaj pentru a exercita profesia de organizator de evenimente. Organizarea evenimentelor necesită abilități excelente de organizare. Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini și de a jongla cu multe piese în mișcare este, de asemenea, esențială. În plus, această organizare de primă clasă vine cu necesitatea abilităților eficiente de gestionare a timpului. Aceasta necesită creativitate, flexibilitate și perseverență.

Scopul unui organizator de petreceri

Planificatorul de petreceri sau agenția de evenimente poate organiza orice tip de eveniment (eveniment sportiv, nuntă, petrecere de lansare, etc.) de la A la Z. De la pregătirea invitației până la asigurarea locației, inclusiv alegerea îmbrăcămintei, ei pot avea grijă de totul. El poate avea grijă de decorare, recepție, închirierea camerei și trupa. El poate avea grijă și de divertismentul DJ-ului, sistemul de sunet, mâncarea și fotografia, dacă este necesar. De fapt, organizatorul de evenimente trebuie să ofere suport logistic și organizațional prin intermediul personalului său intern și a furnizorilor de servicii.

De ce să angajați un organizator de evenimente?

Planificarea unei petreceri poate fi atât stresantă, cât și distractivă. Sunt multe lucruri de luat în considerare și de făcut pentru a face un eveniment un succes. De aceea este necesar să angajați un organizator de petreceri. Aceștia pot ajuta să gestioneze toate părțile în mișcare ale evenimentului, să asigure siguranța participanților, expozanților și personalului și să planifice pentru contingente și așteptări. Scopul lor este de a se asigura că toată lumea se distrează.

Când ar trebui să folosești un organizator de petreceri?

Serviciile unui organizator de evenimente sunt adesea solicitate de către companii și persoane fizice pentru convenții, întâlniri de afaceri, târguri și petreceri private.

Cum pot găsi un organizator de petreceri?

Angajarea unui organizator de evenimente nu trebuie să fie o sarcină dificilă. În Mărcăuţi, cea mai bună modalitate de a găsi planificatorul de petreceri potrivit este consultarea directorului StarOfService. Pur și simplu alegeți profesionistul potrivit și urmați pașii.

Cât costă un organizator de evenimente?

Prețul unui organizator de evenimente poate varia în funcție de mai mulți factori, inclusiv experiența, locația și tipul evenimentului. În medie, prețul este adesea între 200 și 2000 de euro. Cum pot să planific un buget pentru o petrecere? Pentru a face un buget pentru o petrecere, trebuie să știți: - Locația: prețul închirierii și toate costurile legate de locație, cum ar fi electricitatea și platourile și scaunele. - Invitațiile: costul de imprimare, utilizarea unui designer grafic, etc. - Decorațiuni: decorarea camerei și mesei, utilizarea unui decorator. - Masa: băuturi, cumpărături alimentare, posibila utilizare a unui caterer, unui bucătar, unui barman, închirierea unui cuptor, etc. - Divertisment: echipamentul necesar pentru pregătire, utilizarea furnizorilor externi cum ar fi DJ, fotograf, dansator, cântăreț, animator... - Îngrijirea personală: coafatul, cumpărarea unei ținute, programarea la o esteticiană, etc. - Alte cheltuieli: îngrijirea copiilor, a animalelor de companie, etc. Care este bugetul pentru organizarea unei petreceri de ziua de naștere? Există trei tipuri de buget pentru organizarea unei petreceri de ziua de naștere: buget redus (acasă), buget mediu (restaurant sau bar) și buget ridicat (închirierea unei săli). Costul organizării unei petreceri de ziua de naștere este între 130 și 3500 de euro. Variază în funcție de decorare, durata închirierii, opțiunile alese (divertisment, DJ și caterer) și capacitatea locației. Cum să faci un buget pentru un eveniment? - Stabiliți obiectivele evenimentului - Stabiliți programul preliminar pentru eveniment - Evaluați veniturile din eveniment - Identificați și listați toate cheltuielile - Ajustați bugetul în timp real - Estimați capitalul necesar de pornire - Înțelegeți fluxul de numerar.

Cum să alegi un organizator de petreceri?

- Este important să cunoașteți reputația organizatorului de petreceri prin verificarea internetului, companiilor și biroului Camerei de Comerț. - Este esențial să cunoașteți experiența sa cu evenimentele trecute și modul în care planifică pentru situațiile neașteptate. Un bun organizator de petreceri se interesează de obiectivele generale, bugetul, programul, numărul de invitați și preferințele personale ale evenimentului. - Este important să cunoașteți tarifele organizatorului de evenimente înainte de a încheia contractul.

Întrebări de adresat organizatorului în momentul inițierii contactului:

Ce tipuri de evenimente ați organizat deja? Ați organizat vreodată mai multe evenimente simultan? Ce metode ați folosi pentru a promova un proiect de eveniment major? Cum vă asigurați că membrii personalului sunt bine mobilizați în timpul unui eveniment?