organizatori evenimente corporale - Chetrosu

Chetrosu, MD8 organizatori evenimente corporale în zona ta

StarOfService
MD
Anenii Noi
Chetrosu
Organizare petrecere pentru corporație

Angajează-i pe cei mai buni organizatori evenimente corporale în Chetrosu

Un eveniment corporate este o oportunitate de a aduce împreună angajați, clienți sau furnizori ai unei companii. Acesta permite diferiților angajați să recunoască valorile unei companii și să consolideze imaginea companiei pentru clienți. Există diferite tipuri de evenimente: adunări generale, turism de afaceri, ceremonii, târguri, conferințe, seminarii, cine private, porți deschise, inaugurări, ceremonii de medalii, serate de gală, birouri de congrese, cocktail-uri, lansarea unui nou produs... Evenimentul corporate este de asemenea un moment de distracție, partajare și relaxare pentru parteneri, investitori și toți angajații. Organizarea unui eveniment profesional necesită implicarea totală a celor responsabili. Organizatorul se asigură că totul este bine pregătit, de la închirierea sălilor de primire până la pregătirea invitațiilor și programelor, inclusiv mâncarea. Evenimentele profesionale sunt adesea organizate de o agenție de evenimente sau un organizator de evenimente corporate.
Vel Media
1

Organizator de evenimente de afaceri

5.0(1)
2075 Chisinău22.4 km de Chetrosu
Un Moderator de nota 10 cu plus, își stie meseria la perfecție !!!! BRAVOOO
Select Banquet Hall & Catering Service
2

Organizator de evenimente de afaceri

5.0(1)
2000 Chisinău22.4 km de Chetrosu
Restaurantul în care se merită de avut încredere atunci când aveți nevoie de organizarea și petrecerea unui eveniment!
Faina
3

Organizator de evenimente de afaceri

2000 Chisinău22.4 km de Chetrosu
Echipa FAINA, cu noi este totul fain! Ne place să lucrăm pentru oameni și cu oameni. Discutăm, planificăm, creăm și oferim rezultat în orice circumstanță. Ne-ar placea să ne abordezi pentru evenimentul tău, fie el zi de naștere, nuntă, botez, cumetrie, dar și ceva mai mare: serbare corporativă, lansare de produs/serviciu, deschidere magazin, inclusiv evenimente în aer liber, hram sau festival, etc. Dispunem de toată tehnica necesară: scenă, podium, sunet, lumini, efecte, bule, fum greu, ecrane LED și de videoproiecție, televizoare, artificii și confetti pentru încăperi. Avem de toate :) iar dacă se întîmplă să nu avem - inventăm, producem sau importăm. Orice ți-ai pune în plan să știi că poți conta pe noi, ne autodepășim și ne plac provocările. Iar dacă știi de ce echipament ai nevoie, poți închiria fără intermediari.
Salonul De Mariaj Casa Miresei Fifi
4

Organizator de evenimente de afaceri

2004 Chişinău22.4 km de Chetrosu
Abordarea unei metode individuale, specifice, mai ales atunci cind este necesar de gestionat situatiile neprevazute care se transforma ulterior in amintiri placute .
Ics Tresvis Srl
5

Organizator de evenimente de afaceri

2000 Chisinău22.4 km de Chetrosu
"Marry Me" este un complex exclusiv într-o zonă de parc, departe de agitația orașului, gata să găzduiască confortabil de la 50 pînă la 300 de oaspeți. Primul etaj funcționează ca o sală pentru petreceri și sărbători mici, al doilea este destinat nunților, al treilea este creat pentru ceremonii, prezentări, fourchette și înregistrări a căsătoriei iar al patrulea etaj este locațiunea perfectă pentru evenimentele de cea mai mare amploare și de lux.
Tehnologia Succesului S.R.L.
6

Organizator de evenimente de afaceri

2000 Chişinău22.4 km de Chetrosu
Instruirile sunt intr-un limbaj foarte inteles, cu multe exemple din practica mea de om de afaceri (cum a fost si cum este dupa implimentare), eu sunt PRACTICIAN, nu doar teorie)))). M-am instruit in cele mai bune scoli de business, care nu pun note si doar dau diplome si certificate, rezultatul studiilor este sa poti aplica si obtine rezultate! Instruirile mele sunt pentru public, ca oamenii, care vin la ele, sa plece cu date care pot fi folosite in viata si schimba ceva dupa instruire!
Pp
7

Organizator de evenimente de afaceri

2001 Chişinău22.4 km de Chetrosu
Compania a organizat pana in momentul de fata 54 de PR evenimente
Nexo Tehnic S.R.L.
8

Organizator de evenimente de afaceri

5.0(1)
2038 Chişinău22.4 km de Chetrosu
chirie echipament professional (lumini, boxe, efecte speciale si alte)

Instruirea și educația pentru a deveni un organizator de evenimente corporative.

Diferite cursuri de formare pot duce la profesia de organizator de evenimente corporative. Traseul clasic este de a studia într-o școală de comunicare. Obținerea unei licențe de bacalaureat, în special un BTS sau DUT în comunicare, cu o specializare în planificarea evenimentelor, este un avantaj pentru a deveni organizator de evenimente corporative. Este, de asemenea, recomandabil să urmați un program de formare cu o licență profesională specializată în comunicare de evenimente și o licență în comunicare de la o universitate. Este, de asemenea, posibil să aveți un MBA, MSC în comunicare de evenimente, marketing de evenimente sau managementul evenimentelor. Licența RP & Events și licența în sectorul comerțului sunt, de asemenea, diplome potrivite pentru această profesie. Aceste cursuri de formare permit obținerea de abilități lingvistice, tehnice (comunicare, marketing, media, negociere B2B sau B2C și strategie de afaceri, strategie web...) și geografice. Este posibil să deveniți organizator de evenimente corporative cu o experiență solidă în acest domeniu. Anumite calități sunt, de asemenea, esențiale pentru a fi un organizator de evenimente. Această profesie necesită un spirit antreprenorial, creativitate și abilități de organizare. Un organizator de evenimente trebuie să aibă abilități bune de comunicare pentru a avea mulți clienți și relații bune cu mulți furnizori. Este important să stăpâniți bazele comunicării. Atentia la detalii și determinarea sunt, de asemenea, calități esențiale pentru a gestiona situațiile stresante și pentru a finaliza cu succes un eveniment.

Domeniul de activitate al unui organizator de evenimente corporative.

Organizatorul de evenimente corporative poate gestiona de la A la Z un seminar de afaceri, o petrecere de inaugurare, o conferință, o seară corporate, un brad de Crăciun, un congres și activități de formare a echipei. De asemenea, sunt capabili să organizeze petreceri tematice, ceremonii de premiere, recepții de cocktail, activități jucăușe, evenimente B2B și recepții private. Pot dezvolta un plan de afaceri și pot avea grijă de pregătirea (data evenimentului, obiectivul, invitația, lista de invitați, furnizorii, închirierea echipamentelor...), comunicare, managementul echipei (bucătari, ospătari, fotografi, barmani, servicii de catering, furnizori, muzicieni...), logistica (sistem audio, cort, flori...), și bufet. Organizatorul de evenimente poate planifica programul și activitățile evenimentului. Rolul lor este, de asemenea, de a coordona fiecare furnizor prin stabilirea spiritului de echipă. Managementul evenimentelor, managementul bugetului, managementul duratei, gestionarea situațiilor imprevizibile în ziua D și managementul securității evenimentului sunt, de asemenea, responsabilități pe care organizatorul de evenimente corporative le poate asigura. Înainte de eveniment, ei efectuează o listă de verificare pentru a gestiona fiecare detaliu al evenimentului în mod eficient.

De ce să angajezi un planificator de evenimente corporative?

Organizarea unui eveniment corporate de către un planificator de evenimente ajută la consolidarea imaginii unei companii în rândul partenerilor, clienților și publicului țintă. Implicarea lor asigură un eveniment bine organizat, memorabil și festiv, care poate contribui, de asemenea, la îmbunătățirea notorietății unei companii. Organizatorul de evenimente corporate are conexiuni cu diferite servicii de catering, hoteluri, furnizori și parteneri care pot contribui la succesul evenimentului. Ei pot ajuta compania în strategia lor de comunicare pentru a asigura o bună vizibilitate și satisfacție ridicată între invitați și VIP-uri. În plus, încredințarea organizării unui eveniment corporate unui profesionist este o oportunitate de consolidare a legăturilor între personal. Aceștia sunt capabili să propună activități amuzante și originale de construire a echipei.

Când ar trebui să angajați un organizator de evenimente corporate?

Este recomandabil să apelați la serviciile unui organizator de evenimente corporative pentru planificarea unui eveniment de afaceri. Aceștia pot fi implicați într-o seară de gala, un cocktail party, un spectacol de cină, o petrecere de companie sau o zi porților deschise. De asemenea, excelând în organizarea de seminarii, adunări generale, întâlniri, ceremonii, petreceri de inaugurare, vizite sau schimbări de conducere. Aceștia pot avea grijă de planificarea unui eveniment într-un hotel, castel, pe o navă sau într-o cameră privată. De asemenea, pot ajuta la realizarea de oferte și pot acționa ca intermediari între toți furnizorii, părțile interesate și furnizorii de servicii.

Cum găsiți un organizator de evenimente corporative?

Organizatorul de evenimente corporative lucrează în cadrul unei agenții de comunicare, a agențiilor de evenimente, a unei companii de servicii, a unei agenții specializate în publicitate sau ca persoană fizică autorizată. Pentru a găsi un bun organizator de evenimente corporative în Chetrosu, cea mai bună opțiune este să vizitați site-ul StarOfService. Trebuie doar să selectați profesionistul potrivit și urmați diferitele opțiuni.

Care sunt tarifele unui organizator de evenimente corporate?

Prețul pentru organizarea evenimentelor corporative variază între 600 și 2600€. Pentru a estima costul organizării evenimentului, trebuie să luați în considerare taxa de închiriere a locației, numărul de invitați, calitatea serviciului de catering și echipamentele care trebuie închiriate. Organizarea petrecerilor cu șampanie și aperitive cu 250 de invitați costă aproximativ 3500€ cu închirierea locației. Pentru o petrecere a companiei cu mai puțini invitați și un bufet simplu, costul este de aproximativ 1200€. Prețurile pot crește dacă compania dorește să angajeze un fotograf profesionist, un operator video sau alți furnizori de servicii.

Cum să alegeți pe specialistul potrivit în organizarea evenimentelor corporate?

- Organizatorul trebuie să posede toate caracteristicile potrivite. Aceștia trebuie să aibă o înțelegere profundă a muncii lor și să demonstreze diplomație și vigilență. Este important să fii familiar cu abilitățile lor de comunicare și rezolvare a problemelor pentru a avea încredere în ei. - Este de preferat să angajezi un organizator experimentat și cu reputație bună. Este recomandabil să obțineți informații de la companii și persoane care au folosit anterior serviciile lor. Site-ul lor web este și o altă modalitate de a verifica testimonialele clienților și de a cunoaște tipul de servicii pe care le oferă, dacă sunt potrivite pentru evenimentul organizat. - Un bun organizator de evenimente nu ar trebui să se concentreze doar asupra aspectelor financiare, ci ar trebui să furnizeze toate informațiile necesare despre serviciile lor. Sunt necesare informații detaliate despre ceea ce pot oferi pentru a face evenimentul unic și memorabil. - Ar trebui să ofere, de asemenea, sugestii cu privire la alegerea locației și sfaturi cu privire la modul în care va decurge evenimentul. - Trebuie făcute comparații între mai mulți organizatori de evenimente pentru a alege cel mai bun. - Optați pentru furnizori de servicii care sunt mai flexibili și se pot adapta la schimbările neașteptate de ultim moment. - Este esențial să știm prețul serviciului înainte de a semna un contract. Ar trebui solicitată o estimare detaliată și ar trebui discutate orice cerințe în timpul evenimentului.

Întrebări de adresat organizatorului de evenimente corporative în cadrul primei întâlniri.

- De câți ani lucrezi în această profesie? - Ce tipuri de evenimente ești obișnuit să organizezi? - Ce propui pentru acest eveniment corporativ? - Cine sunt furnizorii de servicii pentru acest eveniment? - Veți angaja un fotograf sau un operator video? - Ce spuneți despre serviciul de catering? - Cum gestionați circumstanțele neprevăzute? - Cine se va ocupa de logistică și de resursele umane? - Cum gestionați activitățile în timpul evenimentului? - Ce tipuri de activități sunt planificate? - Ce buget va fi suficient pentru a organiza acest eveniment? - Puteți să-mi furnizați o ofertă detaliată?