Angajează-i pe cei mai buni organizatori petreceri copii în Bulboaca
Salonul De Mariaj Casa Miresei Fifi
Organizator de petreceri de copii
Iuliana Beregoi
Organizator de petreceri de copii
Ics Tresvis Srl
Organizator de petreceri de copii
Pp
Organizator de petreceri de copii
Ce fel de instruire este necesară pentru a organiza petreceri pentru copii?
Există mai multe rute posibile pentru a deveni organizator de evenimente, dar să explorăm calea clasică, care implică studiul comunicării, un domeniu destul de amplu pentru începere. După ce aceasta este stabilită, ar trebui menționat faptul că există mai multe programe de pregătire recomandate în această profesie, dintre care aproximativ două treimi dintre profesioniști au trecut prin cel puțin unul. Opțiunile includ un diploma după două ani de studiu (BTS sau DUT) în comunicare, cu o specializare în evenimente. După aceea, cel mai bine este să urmați o licență specializată în comunicare de evenimente (care vă va duce la Bachelor + 3). Odată atins acest nivel, puteți lua în considerare finalizarea unui master în comunicare la o școală sau o universitate. Pentru a fi complet comprehensiv, merită menționat faptul că sunt disponibile și diplome de MBA sau MSc în comunicare de evenimente, marketing de evenimente sau management de evenimente. Pentru cei interesați, există și multe școli de comunicare la care se poate accesa după obținerea diplomei de liceu.
Care este domeniul de intervenție pentru un organizator de petreceri pentru copii?
În timpul acestei secțiuni, dorim să definim în mod mai precis profilul pe care ar trebui să îl aibă un organizator de petreceri pentru copii, deoarece nu este o activitate la care toată lumea este capabilă și sunt necesare anumite abilități pentru a fi la înălțimea sarcinii: - Inițiativa este necesară: trebuie să fi capabil să preiei conducerea, să fii ferm și hotărât atunci când situația o cere. - Creativitatea este importantă: trebuie să fii inventiv, capabil să găsești soluții pentru a îmbunătăți anumite detalii, să ai idei originale și să nu îți fie teamă să încerci lucruri noi și să faci progrese. - Organizarea este cheia: desigur, trebuie să fii foarte riguros în acest tip de muncă, dar trebuie să ai și o mentalitate practică și foarte organizată pentru a planifica evenimentul și a coordona diferitele părți. Trebuie să fii priceput în coordonarea tuturor furnizorilor de servicii care vor fi implicați și a tuturor elementelor necesare pentru organizarea evenimentului. - Buna comunicare este, de asemenea, importantă: trebuie să poți comunica eficient despre afacerea ta și evenimentele pe care le organizezi, chiar și pentru a ajunge la clienți potențiali și pentru a-ți promova afacerea. Abilitățile bune de scriere sunt un bonus suplimentar, deoarece comunicarea este fundamentală pentru menținerea și dezvoltarea afacerii tale. - Abilitățile bune de relaționare interpersonală sunt necesare: vei fi în contact cu mulți furnizori externi de servicii și clienți. - Determinarea este necesară: trebuie să poți să te afirmi și să fii motivat. Trebuie să fii capabil să gestionezi situațiile stresante fără ca acest lucru să fie evident.
De ce ar trebui să angajați un profesionist?
Pentru început, trebuie să spunem că angajarea unui profesionist pentru organizarea petrecerii dvs. este în general o garanție pentru succesul acesteia. Acum, pentru a detalia, vom lista principalele avantaje pe care le veți obține și veți vedea că sunt numeroase și decisive. Organizarea unei petreceri adecvate implică multe lucruri de gestionat, articulat, structurat și de gândit, etc. Permiteți unui profesionist să se ocupe de acest lucru și veți economisi timp, deoarece ei cunosc perfect pașii și modul de gestionare a tot ceea ce trebuie făcut. Mai mult decât atât, un planificator de zi de naștere profesionist poate (sau mai degrabă va) ajuta să vină cu idei inovatoare pentru eveniment, cu scopul de a-i distra pe oaspeți și asigurați-vă că toată lumea se distrează și păstrează amintiri frumoase ale evenimentului. Ar trebui, de asemenea, să se menționeze faptul că profesionistul cunoaște slujba lor pe deplin, sunt experimentați, cunosc cel mai bun furnizor din zonă și iau avantajul celor mai bune oferte de la aceștia și fiecare detaliu pe care l-ați putut să-l treceți cu vederea, va fi în mod sigur luat în considerare. Angajarea unui profesionist, chiar dacă pare contraintuitivă, este, de asemenea, o oportunitate de a economisi bani, deoarece, pe baza bugetului pe care l-ați alocat, se vor ține strict și se va asigura că nu există surprize neplăcute sau depășiri ale bugetului. În cele din urmă, dar nu cel din urmă avantaj, înțelegem că dacă angajați un profesionist să gestioneze petrecerea copilului dvs., atunci din partea dvs. vă va acorda un grad semnificativ de libertate. Făcând acest lucru, vă puteți bucura cu adevărat de petrecere, și să nu ne mințim, acest lucru pur și simplu nu are preț!
Când ar trebui să angajezi un profesionist pentru a organiza o petrecere pentru copii?
Să fiu sincer, nu sunt multe lucruri de spus în răspunsul la această întrebare, deoarece nu există reguli stabile și puteți să sărbătoriți ziua de naștere a copilului dvs. la fel de ușor ca și să decideți să organizați o petrecere fără o ocazie particulară. Cel mai important lucru este să planificați cu mult timp înainte din mai multe motive: în primul rând, astfel încât toți invitații să poată face aranjamente pentru a fi prezenți în ziua respectivă, dar și pentru ca profesionistul să aibă timp să pregătească entertainment-ul, în special pe baza oricăror instrucțiuni pe care i le-ați dat. Să fim clari, indiferent de ocazia pentru care planificați o petrecere pentru copilul dvs., angajarea unui profesionist este cea mai bună modalitate de a vă păstra sănătatea mintală și de a vă permite să vă bucurați și dvs., la fel ca toți invitații.
Cum găsesc un profesionist pentru organizarea petrecerilor pentru copii?
Să se spună că, indiferent unde vă aflați sau locuiți, fie că este vorba de un oraș, o regiune sau un departament, găsirea acestui tip de profesionist este relativ ușoară deoarece a fost o activitate în creștere în ultimii ani, așa cum o arată diverse studii. Deci, indiferent dacă locuiți în inima Bulboaca, sau în profunzimea țării din Moselle sau Gironde, vă sugerăm să începeți prin a întreba cunoscuții și prietenii dvs., deoarece vorbele se răspândesc repede și aceasta este o modalitate excelentă de a găsi adresa potrivită pentru acest tip de servicii (în special printre părinți și bunici, evident ...). Dacă această căutare inițială nu produce rezultate, știți că puteți să apelați la internet, unde totul poate fi căutat și găsit. Odată online, indiferent de motorul de căutare folosit, vă sugerăm să consultați un site web precum StarOfService, de exemplu, care listează toți profesioniștii dintr-un anumit domeniu, în funcție de locația căutării dvs. și locul în care locuiți. În doar câteva clicuri, site-ul vă va furniza informații de contact ale profesioniștilor, astfel încât să puteți să-i contactați în câteva minute pentru a vă interesa de disponibilitatea, tarifele etc. lor.
Cât costă să angajezi serviciile unui profesionist?
În medie, trebuie remarcat faptul că prețul pentru planificarea unei petreceri variază între 200 și 2000 de euro, în funcție de locație, numărul de invitați și activitățile oferite. Planificatorii de petreceri și evenimente, cunoscuți și sub denumirea de organizatori de evenimente în limba engleză, ajută indivizii să organizeze petreceri pentru copiii lor, adolescenți, nunți, petreceri de absolvire, precum și asistând profesioniștii în organizarea evenimentelor corporate. Aceștia pot crea petreceri tematice, petreceri private cu un număr limitat de invitați, sau, din contră, evenimente importante cu sute de persoane pe lista de invitați. Să vedem cum sunt compuse tarifele planificatorilor de petreceri: - Facturare la oră: aceasta este o metodă perfect adaptată dacă ați organizat deja majoritatea petrecerii și doriți o privire din exterior pentru a vă asigura că nu uitați nimic, plus consiliere de ultim moment din partea unui profesionist. Ar trebui să vă așteptați să plătiți cel puțin 2000 de euro pentru organizarea completă a unei petreceri relativ mari. Desigur, dacă aveți nevoie doar de un singur serviciu (cum ar fi catering sau un DJ), va costa semnificativ mai puțin. - Facturare procentuală a bugetului: nu este neobișnuit ca alți profesioniști în domeniul planificării de petreceri și organizatori de evenimente să factureze serviciile lor în funcție de bugetul total al petrecerii respective. În mod obișnuit, se solicită între 10% și 15% din bugetul total de la client. Pe scurt, și acest lucru pare destul de natural, cu cât este nevoie de mai multă planificare a petrecerii, cu atât va fi mai mare factura finală. Într-adevăr, pentru o planificare completă de la A la Z a petrecerii, organizatorul de evenimente va fi responsabil de supravegherea diferiților furnizori de servicii: aranjarea decorațiunilor, catering, DJ ...
Cum să alegi profesionistul potrivit pentru organizarea unei petreceri pentru copii?
Nu este un secret că recomandările de la persoane cunoscute reprezintă una dintre cele mai bune modalități de a găsi un meșteșugar sau o companie în multe sectoare diferite, iar acest lucru se aplică și sectorului de organizare a petrecerilor pentru copii. De aceea, în primul rând, vă sfătuim să începeți prin a întreba în cercul de prieteni, familie și cunoștințe, deoarece este posibil ca cineva dintre ei să fi auzit de un meșteșugar sau o companie care oferă servicii excelente în zona dvs. Dacă nu este cazul, dacă recomandările nu au adus rezultatele dorite, atunci utilizați Internetul și căutați site-uri de referință profesionale, cum ar fi StarOfService, de exemplu. Veți găsi listări de profesioniști care lucrează în regiunea dvs., precum și recenzii și comentarii de la clienți care au folosit serviciile lor. Noi accentuăm în mod deosebit acest ultim punct, care este esențial în ochii noștri, și vă invităm cu adevărat să vă dedicați timpul pentru a consulta aceste recenzii și comentarii, care oferă informații valoroase despre calitatea muncii profesionale. Este mai bine să petreceți o oră cercetând cu atenție decât să alegeți un profesionist aleator și să fiți dezamăgit de performanța lor la final. După ce ați găsit potrivirea perfectă, verificați disponibilitatea lor, asigurați-vă că tarifele se potrivesc cu ce ați planificat sau doriți să plătiți, și specificați clar termenele limită pe care doriți să le respectați, etc. Un ultim sfat pe această temă: fiți atenți la profesioniștii care oferă prețuri mult sub tarifele de piață, în general, acest lucru nu este o garanție de servicii de înaltă calitate. Considerați-vă avertizați...
Câteva întrebări pe care le puteți adresa unui profesionist pentru petreceri copii în timpul primei întâlniri:
NA